Jumaat, 30 Disember 2011

Ayo tukar Foto Profil Facebook anda kepada Logo Rasmi MISS


Setelah membaca usul yang dikemukakan oleh salah seorang Pahlawan Perdamaian MISS dari Indonesia iaitu Fendy Permadi kelmarin. Admin telah mengambil keputusan untuk upload foto dengan Logo Rasmi MISS yang cocok dipakai atau dimuatkan di profil facebook kalian. Ayo download foto pilihan kalian di bawah untuk dipakai di profil facebook anda.

Anda hanya perlu right-click salah satu foto yang anda suka di bawah dan kemudian klik save. Seterusnya, upload foto tersebut ke profil facebook anda.


Maafkan admin ya jika logonya terlalu lebar sehingga menyentuh frame foto profil facebook kalian. Mungkin foto yang ke-4 dan ke-5 di atas cocok buat profil kalian.

Jika kalian mau mengekalkan foto profil facebook dalam masa yang sama mau memakai Logo Rasmi MISS, mudah aja! Anda hanya butuh KLIK DI SINI. Ia disediakan oleh salah seorang Pahlawan Perdamaian MISS dari Malaysia iaitu Cikgu Azzuddin.


Marilah kita sama-sama menghidupkan suasana aman damai MISS. Usul yang dikemukakan menghendaki members sejati MISS untuk memakai Logo Rasmi MISS sehingga 5 Januari 2012. Tiada paksaan, ini bukannya contest atau partisipasi, sekadar satu usaha untuk memeriahkan dan menghidupkan suasana aman damai sambil mempromosikan MISS.

"Selamat menjadi Pahlawan Perdamaian" :D
- Oleh All_Admins
AYO KOMENTAR via FACEBOOK [KLIK]

IP Anda

IP

Arkib Blog

Flag visitor

 

Malaysia-Indonesia Sahabat Selamanya | Hak Cipta Terpelihara 2010-2012 | 'Like' MISS@Facebook | 'Follow' MISS_Season4@Twitter